Informacje ogólne
- Nazwa jednostki prowadzącej kształcenie: Instytut Zarządzania
- Ogólne cele kształcenia: przekazanie uczestnikom studiów podyplomowych aktualnej wiedzy dotyczącej zarządzania wybranymi obszarami działalności organizacji, z punktu widzenia problemów psychologicznych, które z tymi obszarami się wiążą; zdobycie przez uczestników studiów podyplomowych umiejętności identyfikacji tych problemów i ich rozwiązywania w celu podniesienia skuteczności działania organizacji. Studia Podyplomowe Psychologia w Zarządzaniu skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych psychologicznym podejściem do zarządzania, w szczególności zaś skierowane są do przedsiębiorców oraz menedżerów wszystkich szczebli, zamierzających uzupełnić swoje kompetencje kierownicze.
- Umiejscowienie studiów w dyscyplinie/dyscyplinach naukowych, do których odnoszą się efekty uczenia się: nauki o zarządzaniu i jakości, psychologia
- Liczba semestrów: 2
- Łączna liczba punktów ECTS umożliwiająca ukończenie studiów podyplomowych: 38
- Łączna liczba godzin zajęć na studiach podyplomowych: 186
- Wymagania wstępne (oczekiwane kompetencje kandydata): oprócz wymaganego wykształcenia wyższego, innych warunków nie określono.
- Kwalifikacje nadawane po ukończeniu studiów podyplomowych na poziomie: 7
- Zaopiniowano na Radzie Instytutu Zarządzania w dniu 14.04.2021 r.
Harmonogram realizacji programu studiów podyplomowych
L.P. | Nazwa zajęć | Egzamin/Zaliczenie | Liczba godzin zajęć | ||
RAZEM | WYKŁADY | ĆWICZENIA | |||
1 | Autoprezentacja i wystąpienia publiczne | Zal. | 10 | 2 | 8 |
2 | Komunikacja interpersonalna | Zal. | 12 | 4 | 8 |
3 | Negocjacje | Zal. | 12 | 4 | 8 |
4 | Podstawy psychologii | Egz. | 10 | 10 | 0 |
5 | Podstawy psychologii społecznej | Egz. | 10 | 10 | 0 |
6 | Psychologia konfliktu i kryzysu | Zal. | 12 | 4 | 8 |
7 | Psychologia przywództwa | Zal. | 12 | 8 | 4 |
8 | Psychologia sprzedaży | Zal. | 12 | 8 | 4 |
9 | Psychologiczne aspekty działań promocyjnych | Zal. | 12 | 8 | 4 |
10 | Psychologiczne aspekty motywacji | Zal. | 10 | 8 | 2 |
11 | Psychologiczne aspekty rynku pracy | Zal. | 8 | 6 | 2 |
12 | Psychologiczne aspekty zachowań konsumenta | Zal. | 12 | 8 | 4 |
13 | Psychologiczne aspekty zachowań kontrproduktywnych w organizacji | Zal. | 10 | 8 | 2 |
14 | Trening asertywności | Zal. | 10 | 2 | 8 |
15 | Wprowadzenie do marketingu | Egz. | 8 | 8 | 0 |
16 | Wprowadzenie do zarządzania organizacjami | Egz. | 8 | 8 | 0 |
17 | Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi | Egz. | 8 | 8 | 0 |
18 | Zarządzanie wiedzą i style uczenia się | Zal. | 8 | 4 | 4 |
19 | Bezpieczne i higieniczne warunki kształcenia | Zal. | 2 | 2 | 0 |
RAZEM | 186 | 120 | 66 |
Warunki ukończenia studiów podyplomowych oraz sposób określenia wyniku studiów podyplomowych na świadectwie ukończenia studiów podyplomowych - Uczestnictwo w minimum 75 % wszystkich zajęć oraz zdanie egzaminów/uzyskanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów na ocenę pozytywną (minimum ocena dostateczna). Na świadectwie ukończenia studiów podyplomowych, jako wynik ukończenia studiów podany będzie wynik:
Bardzo dobry – gdy średnia ocen z zaliczeń i egzaminów wyniosła 4,75 – 5,0
Dobry plus – gdy średnia ocen z zaliczeń i egzaminów wyniosła 4,50- 4,74;
Dobry – gdy średnia ocen z zaliczeń i egzaminów wyniosła 4,0-4,49;
Dostateczny plus – gdy średnia ocen z zaliczeń i egzaminów wyniosła 3,50-3,99;
Dostateczny – gdy średnia ocen z zaliczeń i egzaminów wyniosła 3,0 – 3,49.