Domy Studenta
Miejsca w domach studenta przyznawane są na wniosek studenta złożony w USOSweb UwB.
Student kontynuujący studia składa wniosek w terminie do 10 sierpnia, a kandydat przyjęty na studia w terminie do 31 sierpnia.
Wniosek o przyznanie miejsca w domu studenta powinien być wypełniony i zarejestrowany przez studenta w wersji elektronicznej w USOSweb UwB. Do wniosku należy dołączyć oświadczenie o dochodach za rok kalendarzowy poprzedzający rok akademicki, w którym składany jest wniosek wraz z dokumentacją potwierdzającą dochody rodziny. Nie dotyczy studentów, którzy w mijającym roku ak. złożyli oświadczenia w systemie przy ubieganiu się o stypendium socjalne.
Student, któremu zostało przyznane miejsce w domu studenckim potwierdza przyjęcie przydziału w USOSweb oraz w terminie 7 dni od otrzymania rozstrzygnięcia o przyznaniu miejsca składa wniosek w Sekretariacie Instytutu Zarządzania (p. 134) w wersji papierowej wraz z dokumentacją. Jeżeli nie zostaną spełnione warunki, miejsce w Domu Studenta zostanie przyznane innemu studentowi.
Pierszeństwo w przyznaniu miejsca w domu studenta przysługuje studentowi studiów stacjonarnych, który znajduje się w trudnej sytuacji materialnej i któremu codzienny dojazd do Uczelni uniemożliwia lub w znacznym stopniu utrudnia studiowanie.
Dokumenty zagraniczne wymagają uwierzytelnionego tłumaczenia dokumentów, które powinno być dokonane przez:
- osobę wpisaną przez Ministra Sprawiedliwości na listę tłumaczy przysięgłych lub
- osobę zarejestrowaną jako osoba pełniąca funkcję odpowiadającą funkcji tłumacza przysięgłego w Polsce w państwie członkowskim Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii, Liechtensteinie lub Szwajcarii, lub
- konsula RP właściwego dla państwa, na którego terytorium lub w którego systemie prawnym wydano dokument, lub
- akredytowane w Polsce przedstawicielstwo dyplomatyczne lub urząd konsularny państwa, na którego terytorium lub w którego systemie prawnym wydano dokument.
Odpłatności za zakwaterowanie od roku ak. 2022/2023 - Komunikat
Informacje na temat miejsc w domu studenta można uzyskać w Sekretariacie IZ lub pod numerem telefonu (85) 745 77 15.
Harmonogram czynności w postępowaniach dotyczących przyznawania miejsc w Domach Studenta na rok akademicki 2022/2023
Student kontynuujący studia |
Kandydat przyjęty na studia, w tym kandydat przyjęty na studia drugiego stopnia |
Czynności |
od 26.07.2022 r. godz. 00:01 |
od 18.08.2022 r. godz. 00:01 |
Uruchomienie generowania wniosków w systemie USOSweb UwB. |
10.08.2022 r. godz. 23:59 |
31.08.2022 r. godz. 23:59 |
Zamknięcie tury elektronicznego generowania wniosków w systemie USOSweb UwB. |
11.08.2022 r.- 12.08.2022 r. |
01.09.2022 r. - 02.09.2022 r. |
Rozpatrywanie wniosków przez kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych. |
16.08.2022 r. |
05.09.2022 r.
|
Potwierdzenie przyjęcia przydziałów przez studentów w systemie USOSweb UwB. |
17.08.2022 r. |
06.09.2022 r. |
Odrzucenie wniosków studentów, którzy nie potwierdzili przyjęcia przydziału. |
Pytania dotyczące akademika (kaucji, warunków, panujących zasad, wolnych miejsc w trakcie roku akademickiego) proszę kierować do administracji Domu Studenta, dostępnej pod numerami telefonów (85) 745 78 99 i (85) 745 78 98 oraz pod adresem ds1@uwb.edu.pl.