- Born globals - fenomen czy naturalny efekt globalizacji, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Nr 529, 2018
- Zarządzanie przedsiębiorstwem. Ludzie i struktury, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2017, współautor
- Wpływ liderów na konkurencyjność międzynarodową firm Born Globals, Nowe kraje członkowskie UE wobec procesów globalizacji. Źródła konkurencyjności, red. nauk. A.Grynia, Wydział Ekonomiczno-Informatyczny w Wilnie Uniwersytet w Białymstoku, Wilno 2017
- Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań rynkowych, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2015, współautor
- Narzędzia konkurencyjności firm born globals [w:] Zmiany konkurencyjności nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej: osiągnięcia i wyzwania, red. nauk. A.Grynia, Wydział Ekonomiczno-Informatyczny w Wilnie Uniwersytet w Białymstoku, Wilno 2014, współautor
- Poziomy przywództwa we współczesnych organizacjach [w:] Zarządzanie organizacjami sieciowymi cz. 1, red. nauk. Ł.Sułkowski, Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013, T. XIV, Zeszyt 13
- Marketingowe kompetencje współczesnego lidera a wyzwania na przyszłość [w:] Innowacje w marketingu 5.0, pod red. T.Czuba, M.Reysowskiego, M.Skurczyńskiego, Instytut Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2009
- Marketingowe uwarunkowania rozwoju nowych produktów przemysłowych, Marketing i Rynek 2005, Nr 12, współautor
- Marketing jako czynnik poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw [w:] Uwarunkowania wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw: z doświadczeń województwa podlaskiego, pod red. A.H.Jasińskiego, J.Kamińskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2003
- Nowy produkt w marketingu przemysłowym, Uniwersytet w Białymstoku, Białystok 2000
|