- „Economic development in Poland: a local perspective”, [w:] European Business Review, MCB University Press, Volume 96, Number 2/1996, (współautorstwo). [ISSN: 0955-534X]
- „Marketingowa koncepcja aktywizacji zatrudnienia w okresie intensywnego rozwoju gospodarczego”, [w:] Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, red. nauk. A. Chmielak, B. Plawgo, Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, Łomża 2007. [ISBN: 978-83-60571-02-6]
- „Przeobrażenia w strukturze polskiego handlu detalicznego na przykładzie Łomży” [w:] Zasoby ludzkie na współczesnym rynku pracy: wyzwania i doświadczenia, red. nauk. A. Chmielak, M. Skarzyński, Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, Łomża 2005. [ISBN: 83-922021-4-7]
- Multi-formatted character of the concentration of retail food market in Poland, Optimum Economic Studies, Bialystok, 4/2018
- Transformacja handlu detalicznego FMCG w Polsce po 1989 roku, Annales Ethics in Economic Life, Łódź, 01/2019
- Innowacyjność w handlu detalicznym branży FMCG jako metoda zdobycia przewagi jakościowej na konkurencyjnym rynku, Instytut Prawoznawstwa w Grodnie, Białoruś, 04/ 2019
- The level of consumers' income and the development and structure of retail trade on the example of Wielkopolskie and Podlaskie regions, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, 02/2021
|