W imieniu władz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
zapraszamy do udziału w Międzynarodowej Konferencji Hybrydowej pt. „Współczesne trendy
w zarządzaniu” – edycja 2, która odbędzie się 25 marca 2021 r. Wydarzenie odbędzie się on-line za pomocą oprogramowania MS Teams oraz stacjonarnie w siedzibie Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, ul. Artura Grottgera 2 w Lublinie.
W trakcie Konferencji planowane jest omówienie zagadnień dotyczących:
- zarządzania w sytuacjach kryzysowych
- wpływu epidemii COVID19 na procesy zarządzania i funkcjonowanie współczesnych organizacji
- zarządzania zasobami ludzkimi w erze świadomości
- świadomych organizacji
- społecznej odpowiedzialności biznesu
- zarządzania strategicznego i współczesnego modelu biznesowego
- zarządzania tożsamością organizacyjną
- marketingowego aspektu zarządzania organizacjami
- zastosowania informatyki w zarządzaniu
Konferencja będzie podzielona na 4 obszary tematyczne:
1. Zarządzanie organizacjami
2. Ekonomiczny i finansowy aspekt zarządzania organizacjami
3. Inżynieria w zarządzaniu
- Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
Konferencja hybrydowa – nowoczesne rozwiązanie w dobie pandemii
W związku z ciągle niepewną sytuacją epidemiologiczną w Polsce i na świecie Organizatorzy podjęli decyzję o organizacji drugiej edycji Konferencji w formule hybrydowej. Rozwiązanie to sprawdziło się przy organizacji pierwszej edycji wydarzenia (29.09.2020) stąd decyzja Władz WSPA o skorzystaniu ze zdobytego doświadczenia i wykorzystaniu dobrych praktyk.
W związku z realizacją Konferencji w formule hybrydowej Uczestnik/czka może dokonać wyboru sposobu udziału w Wydarzeniu, która będzie dla niego najbardziej odpowiednia:
- udział on-line za pomocą oprogramowania MS Teams na specjalnym kanale Konferencji
- udział osobisty w siedzibie Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie
Uwaga: Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia Konferencji w 100% on-line z wyłączeniem możliwości udziału stacjonarnego – co jest związane z epidemią COVID19. Decyzje w tym zakresie będą zależne od aktualnie obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych w kraju. Informacje w tej sprawie będą przekazywane z wyprzedzeniem za pośrednictwem strony www Wydarzenia.
Rodzaje uczestnictwa
- Uczestnik czynny z wystąpieniem i artykułem do publikacji
- Uczestnik czynny z wystąpieniem bez artykułu do publikacji
- Uczestnik bierny (bez wystąpienia) z artykułem do publikacji
- Uczestnik bierny (bez wystąpienia) bez artykułu do publikacji
Wybrany rodzaj uczestnictwa należy zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym, dostępnym on-line na stronie www Konferencji.
Informacja dla autorów:
W formularzu zgłoszeniowym należy uzupełnić sekcję „Abstrakt”. Abstrakt powinien liczyć maksymalnie 3000 znaków (wraz ze spacjami) oraz zawierać maksymalnie 5 słów kluczowych. Organizator informuje, iż decyzja o wyborze prelegenta do wystąpienia podczas Konferencji nastąpi wyłącznie na podstawie przesłanego abstraktu.
Dla kogo?
Konferencja jest skierowana do: naukowców, przedsiębiorców, praktyków biznesu, doktorantów, zarówno z otwartym jak i bez otwartego przewodu doktorskiego; młodych naukowców z tytułem doktora, magistrantów chcących budować już teraz swój dorobek naukowy, by kontynuować naukę na studiach doktoranckich oraz innych osób, zainteresowanych tematyką zarządzania.
W konferencji wezmą udział także przedstawiciele uczelni partnerskich WSPA z Polski i zza granicy.
Terminarz:
Rejestracja zgłoszeń i wystąpień:- dla Uczestników/czek z wystąpieniem (uczestnictwo czynne) – od 18.12.2020 do 01.03.2021
- dla Uczestników/czek bez wystąpienia (uczestnictwo bierne) – od 18.12.2020 do 20.03.2021
- Termin przesłania artykułu do publikacji: 01.04.2021. Artykuł należy przesłać na adres e-mailowy Konferencji: konferencja-zarzadzanie@wspa.pl.
Informacja dotycząca wymogów edytorskich jakie winien spełniać artykuł jest zamieszczona na stronie www Konferencji.
Publikacja:
Po Konferencji zostanie opracowana publikacja pokonferencyjna zawierająca artykuły nadesłane przez autorów. Harmonogram prac nad publikacją:
Etap 1 – Przesyłanie artykułów do Organizatora – od 18.12.2020 do 01.04.2021
Etap 2 – Recenzje naukowe – od 01.04.2021 do 30.04.2021
Etap 3 – Poprawki autorów (na podstawie recenzji) – od 30.04.2021 do 15.05.2021
Etap 4 – Redakcja publikacji (redaktor naukowy) – od 15.05.2021 do maksymalnie 15.06.2021
Etap 5 – Publikacja w Wydawnictwie – zgodnie z terminarzem określonym przez Wydawnictwo
Powyższy harmonogram na charakter wstępny. Daty graniczne poszczególnych etapów mogą ulec zmianie w zależności od ilości otrzymanych artykułów oraz innych, niezależnych od Organizatora czynników.
Koszty:
Uczestnictwo w konferencji jest CAŁKOWICIE BEZPŁATNE.
Ewentualne koszt transportu i noclegów Uczestnicy/czki pokrywają we własnym zakresie. Organizator dysponuje listą najbliżej usytuowanych hoteli.
Organizator zapewnia tłumaczenia symultaniczne na język angielski i rosyjski oraz tłumacza języka migowego.
Zgłoszenie:
Aby zgłosić swój udział, należy uzupełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www Konferencji:
Dodatkowe informacje
Skład Komitetu Naukowego:
Prof. Johann Nagengast (Niemcy)
Dr Valerij Dermol (Słowenia)
Prof. Bogusława Sardinha (Portugalia)
Prof. Maria Rosario Rodrigues (Portugalia)
Prof. Piotr Witkowski (Polska)
Prof. Mariya Fleychuk (Ukraina)
Prof. Artur Paździor (Polska)
Prof. Anna Zarębska (Polska)
Prof. Grzegorz Wójcik (Polska)
Dr hab. Marzena Nowakowska (Polska)
Dr inż. Sławomir Luściński (Polska)
Dr Marcin Nowak (Polska)
Dr Ewa Sikora-Chołody (Polska)
Dr Maria Mazur (Polska)
Dr Marcin Smolira (Polska)
Mgr Paweł Prokop (Polska)
W skład Komitetu Organizacyjnego wchodzą :
Dr Maria Mazur- Prorektor Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, Przewodnicząca Komitetu
Dr inż. Dariusz Dobrowolski
Dr Ewa Sikora – Chołody
Mgr Małgorzata Orzeł
Mgr Jacek Lis
Mgr Arkadiusz Gwarda
Mgr Justyna Knap
Mgr Anna Bielawska
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy:
Telefon: +48 81 45-29-440, +48 81 45-29-439
E-mail: konferencja-zarzadzanie@wspa.pl
Konferencja “Współczesne trendy w zarządzaniu” edycja 2 jest realizowana w ramach projektu „WySPA internacjonalizacji” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego